23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Alma-direktør erkender: Vidste ikke, at opgaven var så stor, som den har vist sig at være

Den administrerende direktør bag den stadig nye supermarkedskæde har for vane at sende nyhedsbreve ud til kædens kunder. Over sommeren er der dog kommet et nyt lag på 

Noget har ændret sig i retorikken hos supermarkedsdirektøren, der ellers ikke er bange for at bruge store ord.

Alma Madmarked fejrede lørdag et halvt år fødselsdag. Men blandt fokusset på den varme velkomst og store opmærksomhed, de fik, da de slog dørene op i april, er kommet et andet lag på.

Kædens administrerende direktør, Alfred Josefsen, sender jævnligt et personligt nyhedsbrev til Almas kunder og andre, der interesserer sig for kæden og derfor har bedt om at få et sådant tilsendt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.052|